lördag, december 31, 2011

ÅRET 2011

Tänkte visa lite blandade kort från året som gått. 
Idag firar jag och min älskade Joakim in det nya året hos mina föräldrar med god mat och trevligheter. Gott nytt år på er..


 Min bästa kompis fick sin andra dotter.
(på bild- Hennes första dotter Nova och Jenni )
Jag hade långt hår..
Min syster fick sin första son Alfred..

 Joakim och jag bestämde oss för att bli sambos hos mig i Hofors.
 Sista lasses från hans lilla lägenhet i Gävle ..
 Så vi bestämde oss för att sälja skinnsofforna och köpte en stooooooor soffa.
 Gullungarna Emelie och Thure kom och hade en trevlig kväll med oss, det lär vi göra om.
 Grillade hela sommaren på våran balkong..
 Rainer och pappa (bröderna) firade Jocke rejält på hans födelsedag..
 Jag åkte på kryssning med tjejkompisarna..
 "Hilf mir fliegen" vart satt på min fot.. Min 16e tatuering..
 Bästa kompisen Jenni vart fru till hennes Christian , bröllop i Stockholm..
 Joakim och jag var till Åland ungefär 10 gånger under det här året.
(på bild, pappa, mamma, bror Andrej och Joakim uppe på utkiksplatsen i Mariehamn)
 Jag och Joakim gick igenom en del jobbiga saker,
och vi blev så starka utav våra beslut och vi står närmare varandra nu än någonsin.
 Började plugga på Folkhögskola och vart kompis med jättemånga fina människor som har en sån stor
plats i mitt hjärta. Charlielou, Elin, Elena, Khady, Hannah och Louise (på bilden till höger), och måååånga fler.

 Jag och Joakim skaffade oss en till misse, en grå liten Peavey vart det.
Döpt efter Joakims förstärkare. Nu har vi två katter.
 Vi gjorde om hallen, tapetserade om, köpte spegel, lampor, blommor, byrå och vi blev jättenöjda.
(på bilden är en liten del av hallen)
 Vi kastrerade båda katterna då Peavey i tidig ålder ville para sig.
Och på bilden, han är 10 månader och såhär liten, kortet är taget i December.
Han växer ingenting..
Jag och Jokim, vi har sånt fint hem, vi har två underbara små missar.
Vi har varandra och vi är trygga tillsammans.
Nästa år hoppas jag kommer bli mycket bättre än detta.
Det har varit svåra stunder, nära har lämnat denna jord och vi har stöttat varandra
i ur och skur. Vi vet att tillsammans klarar vi allt och vi är glada över att ha varandra.
Jag älskar dig Joakim! <3


Inga kommentarer: