torsdag, december 22, 2011

2011-12-22

Hej! Om 2 dagar är det julafton, jag känner inte att det är de. I morgon kanske det blir mer julkänsla då jag och Joakim ska till Falun och gå runt på stan för att kika, handla lite och så. Sen på kvällen blir det uppesittakväll hos mamma och pappa sen kommer min älskling åka till Stockholm under julen, kommer sakna ihjäl mig efter honom. Men det är 2 nätter så det ska nog gå bra.. Sen är vi hela igen när han kommer hem!

Idag har det inte hänt mycket, Joakim jobbar eftermiddag och kommer hem 21.30 ikväll. Så jag har passat på att städa i lugn och ro, nu sitter jag med hårfärg i och ska snart hoppa in i duschen sen göra i ordning nå sen middag, blir sent när Jocke jobbar eftermiddag men men..

Lär hoppa in i duschen nu innan jag råkar trycka bak huvudet på Joakims vita skinnstol här vid datorn, hehe!


Inga kommentarer: