lördag, december 10, 2011

2011-12-10

Hej! Fick en önskan av Emma att hon ville ha recept på mina saffransbullar jag gjorde med mandelmassa och russin så recept kommer upp senare idag. Ska nämligen iväg med mamma för att leta efter julklappar idag. Så håll utkik efter receptet.


För övrigt hade jag en mysig kväll igår med Joakim, vi åt ost & kex, räkor och myste framför tvn. Somnade rätt tidigt i soffan så missade vem som vann idol men det var Amanda, henne gillade jag INTE.

Näää nu ska jag fixa mig lite, väcka Joakim och göra frukost åt oss. Han ska jobba hela dagen därför jag passar på att åka iväg med mamma. Vi hörs senare, förresten hur ser det ut med SNÖ hos er alla där ute i Sverige? vi har världens vinterland här i Hofors.

2 kommentarer:

Jenni sa...

Vart är receptet gösse? ;) Vad ska ni göra på nyår förresten?

Jenni, mamma till två sa...

Jo den var helt gratis, fick mail av dom med en länk :) Betalade bara för frakten :)