fredag, december 30, 2011

30 December 2011

Hej! Idag gick jag upp tidigt och började städa lägenheten, det som är kvar att göra är att gå igenom skafferiet, men det får Joakim hjälpa mig med någon dag. Vill ju börja det nya året med fint i hemmet. Vid lunch tid åkte Joakim till jobbet och jag åkte till mamma och pappa. Sen åkte vi in till Gävle och firade syrran som fyller 33 år idag. Stannade på Maxi Ica på vägen hem, så inhandlade en massa saker, silvershampoo och mer blekning också. Vill få bort allt orange i håret för att få en brun fin färg utan massa nyanser i. 

Nu är jag hemma och ska åka och hämta Joakim om 1 timme, då ska vi till Lidl en vända och handla lite, sen hem och mysa i våran nystädade lägenhet, förresten så tog jag bort julen idag, varför ska man ha stjärnor i fönsterna när snön är borta, julen är över. Men undra när vintern ska komma tillbaka? Fast man bor så här uppe i norr så är det bara några ynka snöhögar, men är halt och is nu idag iallafall. På väg hem så var det en bil som körde in i mittenräcke en bit framför oss, och en bil bakom oss körde in 4 km efter.. Läskigt! Så mycket trafik nu under jul och nyår, KÖR FÖRSIKTIGT!!! 


I morgon ska jag och älsklingen skåla in det nya året tillsammans.. 

Inga kommentarer: