söndag, december 04, 2011

2011-12-04

Jag har inte skrivit på ett tag för det har hänt en hel del som jag faktiskt inte tänker dela med mig här, inte just nu iallafall. Hemska saker som jag och Joakim bearbetar oss igenom sakta med säkert. Det kommer bli bra, det vet vi. Hoppet är det sista man ger upp sägs det, hoppet för oss är att allt ska bli bra igen med mig!

Hoppas nu alla andra njuter av att julafton närmar sig med stormsteg, vissa längtar tills snön ska falla ner på våran mark men det är skönt tycker jag så länge det inte är 30 minus ute och halt , slaskigt osv. Snön kommer när den kommer och då kommer den för att stanna ett tag kanske?! Kom en massa snö för en vecka sedan iallafall, men den smälte bort. Vädergudarna kan inte styra så går inte att göra så mycket, vist?

Idag ska jag koka KOLA, gott julgodis.. Kanske ska åka en vända till syrran också och pussa på Alfred, mosters lilla älskling. Ikväll blir det tv och mys med världens bästa Joakim <3

Inga kommentarer: