tisdag, december 20, 2011

2011-12-20

Hallå på er! Det är 4 dagar kvar till julafton, har inte riiiiiktigt fått julkänslan än men den kommer nog på Fredag då jag och älsklingen ska ner till mamma och pappa på uppesittakväll. Längtar tills fredag för då är karln ledig och vi ska julhandla i Falun, mysigt.. 

Idag har jag varit till doktorn och tagit prover, gick bra och har även pratat med barnmorskan om kopparspiral, någon av er som har någon erfarenhet inom kopparspiral? Tar gärna emot berättelser, tips m.m angående det då jag aldrig haft det förut. 

Annars idag har vi städat hela lägenheten här hemma så det är fint nu under jul och nyår då vi inte kommer vara hemma hela tiden. I morgon blir det tvätta allt som ska vara rent under nästkommande vecka. Vi gjorde jättegod tajitas och åt, kycklingtacos för er som inte vet va det är. Sen har vi kollat på en film, nu sitter Jocke och knapprar på sitt nya tagentbord och mus han fick av mig idag och jag läser runt på Internet om del saker. 

Något speciellt ni vill läsa om i bloggen?
Kläder, Piercingar , Tatueringar, Bilder, Recept... .. 


1 kommentar:

Carro sa...

tack tack tack :) har svarat i bloggen!