fredag, december 23, 2011

FUCK THIS SHIT

Jag hatar julen, jag hatar alla dess jävla stress inför jul, jag hatar all jävla julmat för flera jävla tusen kronor, jag hatar jul och alla dagar runt om..

Jag har satt upp en stjärna som hänger i sovrummet och en stjärna som står på fot i köket, men NU när detta inlägg är publicerat åker dom bort, Jävla idiotjul. Vad fan är det man firar egentligen? Något med gud, jesus?? Fuck Jesus.. Han finns inte, bara i människors jävla huvud för dom tror på honom. Idioti..

Jag har ingen julkänsla och dom julklapparna jag köpt har jag gett redan, jocke har fått , mamma och pappa. Köpt småsaker till syrran och brorsans unge som får i morgon då jag ska åka ner till mamma och pappa och käka den äckliga julmaten man äter så mycket av att man mår illa.

IDIOTJUL, va över för i helvete.. Så vi kan börja skola/jobb igen och få tillbaka alla vanliga jävla bekymmer. GOD JÄVLA JUL från mig..

Inga kommentarer: