söndag, december 25, 2011

25 December 2011

Hej gott folk! Vad har ni gjort idag då?
Själv har man varit till Valbo köpcentrum och gått på Elgiganten, Siba, Mediamarkt m.m Trodde klädersaffärer och Ikea skulle vara öppet men dom öppnar i morgon med sjuhelsike rea. Får se om man ska ta sig iväg någonstanns då och kika runt. Är inte ute efter några kläder då jag har så sjukt mycket av både kläder och skor men roligt ändå att kika runt, förutom trängseln då. 

Idag köpte jag iallafall detta... Diskmaskin ( så om någon är ute efter en billig bänkdiskmaskin så har jag en för 200 kr hemma, den funkar men jag ville ha en större, min är köpt för ca 5 månader sedan ), Rakapparat till Joakim, Plattång, Sterio/radio till köket, dammsugmunstycke + dammsugspåsar (behövs alltid). Så vart en hel del saker, bara hårda "paket". Hehe.. 

Nu ska jag fixa och dona lite sen åka ner till mamma och pappa en vända, älsklingen kommer hem i morgon först. Saknar han så sjukt mycket men i morgon ses vi igen, min fina snuttepluttsötnos. 


Inga kommentarer: