tisdag, januari 04, 2011

TAKE ME AWAY

Jag tycker det är konstig hur människor, oskyldiga människor ska råka ut för det värsta. Antingen tas deras själar för att gå vidare och en kropp som byggts upp försvinner som den aldrig funnits eller så får de andra oskyldiga människorna sitta hemma och sörja efter deras älskades saknad. 

Jag skulle vilja så mycket här i livet. T ex rädda alla djur som far illa, ge fattiga mat och kläder, ge uteliggare ett hem. Skulle vilja bota alla sjukdomar och försöka prata vett i alla människor som förstör, mördar, misshandlar och även dom som mår psykiskt dåligt ska få hjälp att komma på rätt spår i livet. 

Jag blir så förvirrad när tankarna kommer fram. Jag är en riktigt tänkare, tänker ibland helt för mycket på saker som inte någon har något vettigt svar på alls. NU ska jag gå och fundera på hur jag ska rädda jorden och alla människor, vilket känns värdelöst då jag är EN ensam människa på jorden i ett litet samhälle mitt i Sverige utan pengar.....  Tänker ta vara på all tid jag har på denna jord och försöka se allt positivt och försöka hitta en mening i allt fast jag vet att vissa saker inte hade sin mening... Godnatt!


Inga kommentarer: