onsdag, januari 12, 2011

HJÄLP?

Jag har användt TRESemmé nu i över ett halvår, har haft för färgat hår och som stärker men nu har jag köpt 24 Hour BODY som ska göra håret fluffigare. Och har använt det nu ungefär 4 gånger och jag som har lockigt hår funkar det inte på, det blir helt flygigt och det går inte ens att platta ner. Det är helt svinto och tussigt.

Någon som har tips på nå bra produkter man kan använda före plattång m.m som får håret att hålla sig rakt? 


Någon som använder detta?

2 kommentarer:

Caroline sa...

Jag använder också 24 hour body och jag älskar det. :}

Jenni sa...

Ja det finns ju produkter man kan ha i håret från Tresemmé innan man ska platta/föna håret. Det finns ju även från andra märken också. Kom ihåg att byta schampoo/ha något att växla emellan. Man ska helst ha åtminstone 3 olika att varva mellan, annars vänjer sig håret och du får ingen effekt om du bara använder samma hela tiden.