tisdag, januari 18, 2011

18 Januari 2011

Hej! För en gångs skull är jag uppe i tid, gick upp runt 10:00 tiden och gjorde 50 situps och sen blev det frukost, 2 skorpor och ett glas apelsinjuice. 

Nu ska jag fixa till mig lite och åka hem till mormor och hälsa på, har inte varit där sen i Juni och hon bor 1 km bort, det är jävligt dåligt av mig. Sen ska jag hem till mamma och pappa och leta på ett papper om min hemförsäkring. Sen blir det hem och hoppa i träningskläder och dra till gymmet. Jag ska visa senare vad jag köpt av min kompis Jenni som jag ska börja att dricka. Nu ska jag köra stenhårt på träningen och redan ikväll ska jag börja dricka pulverersättning. Det lär ju smaka helvete då det luktar kattspya, men man lär sig att dricka det. Kanske ska börja uppdatera hur mycket jag tränar och vad jag äter här i bloggen, för min egen skull så jag kan hålla koll.. Vi får se..

Nu ska jag fixa till mig, hörs senare! 


När man bor 6 mil ifrån varandra får man göra sitt bästa.. haha

1 kommentar:

Jenni sa...

Jaha okej, fan vad jobbigt! :( Kram