söndag, januari 23, 2011

MIN LÖRDAG

Godkväll! Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag ska lägga mig. Jag har varit hemma dagen och tagit det lugnt, inte tränat något heller. Ska köra stenhårt på Måndag och hela veckan. Nu ikväll har jag kollat på filmen Avatar, tror jag sett den 10 gånger minst och den är lika bra varje gång. 

Har snackat med Jenni ett bra tag också, så jäkla roligt. Vi skrattar så vi höll på att svimma av nästan. Längtar tills jag får komma ner till Stockholm och umgås med dig, vi har så kul tillsammans. Du är en äkta vän, en vän som finns kvar även om man inte pratar på ett tag så vet man vart man har den andra och det är kärlek. Jag är så glad att du finns i mitt liv älskade vän. <3

Nu ska jag ringa mammsen sen böka ner mig i sängen och drömma om min älskade prins Joakim. 

Jenni & jag 2007

Inga kommentarer: