måndag, januari 03, 2011

3 Januari 2011

Hej! Tiden rinner iväg, det är den 3e idag redan och i veckan har jag ganska mycket att göra. Lär fixa med papper m.m och har en del möten om vad som händer härnäst för mig och min vardag med arbetsförmedlingen. Får se om det blir praktik, om jag ska gå på kurs eller om jag ska börja plugga. Har stora planer på att börja plugga så vi får se, lär verkligen ta tag i detta nu och tänker inte tiden rinna iväg som den gör dag in och dag ut.

Skönt att ha plockat bort julsakerna också, känns skönt att all julstress är över och nu är det nytt år, ska verkligen ta vara på varenda dag.. Iallafall försöka! Idag ska jag umgås med Micke och Malin iallafall, ska väl ut och hitta på något så ska fixa mig nu efter duschen. Ha en bra dag allesammans! 



Inga kommentarer: