lördag, januari 22, 2011

22 Januari 2011

Hej! Igårkväll efter mycket om och men fick jag med Malin, Micke, Max och Carro till Falun en vända. Vi drog till donken och hängde där, åka runt lite i Falun och tog oss en vända förbi Rottneby herrgård. Kom hem  efter 02:00 någongång och jäklar vilket liv det var ute, lät som skottlossning sen var det skrik och spring i trappen tills 7 i morse och inte nog om det så hade Joakim kompisar hos sig som var helt galna i telefon när det var dags för att ringa och säga godnatt. Huvudvärk + dålig sömn då man somna runt 7 i morse och har sovit små snuttar, vaknat var 10e minut. Och inte blev det bättre att det snöar när man drar upp gardinen heller, TRÖKIGT.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Får se om Carro, Micke och Max kommer förbi ikväll och ser på film eller något. Annars åker jag ner till morsan och håller henne sällskap, trökigt när alla ska iväg på något då jag verkligen är sugen på att hitta på något. Men så är det alltid.. Ha en bra dag alla!



1 kommentar:

Cattiz sa...

OMG!! älskar den där bilden! den tänker jag spara sen o ha på min blogg när jag skriver om folket jag träffade på kryssen, samt sno några andra bilder :)

kul du la in mej på en bild :)

puss