onsdag, januari 05, 2011

5 Januari 2011

Godkväll! Idag har jag sorterat en hel del papper här hemma så nu är det klart och hittade även mina biobiljetter och andra viktiga papper. Sen åkte jag ner till föräldrarna och där åt jag årets första semla, sista också tror jag då jag inte är så förtjust i dom, massa grädde bara och det gillas inte. Jenni, kommer du ihåg när vi var typ 13 år och gick till Cafét här i Hofors i röda huset och köpte massa semlor för dom kostade 5 kr styck? Haha, det var tider det...

Nu har iallafall sopat av 3 meter snö på bilen, skrapat den och åkt runt lite.. Diskat och skulle behövt dammsuga men det får bli i morgon för nu ska jag iväg och ha myskväll hos Malin, Micke kommer dit också. Vi ska spela spel, kolla på film och ha det bra hela kvällen! 

Ha en bra kväll!


Jahlmar Atterdag, min katt hos föräldrarna. 
(och NEJ, han har inte tovor, hela pälsen är hur fin som helst)

1 kommentar:

Jenni sa...

HAHAHAHA ja juste, det hade jag fan glömt bort =D Pulvret du köpte kan blandas med mjölk också, det är mycket godare. I alla fall den där Twinfast. Och visst, det kan vara svårt att få i sig dom, men man vänjer sig. Och man håller sig mätt på dom, speciellt om man blandar med mjölk. Kram <3