tisdag, maj 26, 2009

Trevlig dag i Sandviken!

Matilda kom hit vid 14:00 tiden idag. Vi sminkade oss och plattade håret sen åkte vi och handlade festis och sen åkte vi till Sandviken. Tog upp Wicky i BJ och åkte runt lite. Sen åkte vi och hämtade min älskling Tobias och åkte till en sjö vid Stensätra och var där en stund. Sen åkte vi och la blommor vid Tony´s olycksplats, sen åkte Wicky hem så jag, Matilda och Tobbe åkte runt lite i Sandviken och hade det trevligt.
Skjutsade hem Matilda sen och åkte och handlade. Har vart hemma sen 20 tiden ikväll men har inte laddat in korten förns nu. Ska snart duscha och lägga mig, i morgon ska jag upp i tid för Matilda kommer vid 13 tiden, ska pierca vid 14:30. Sen ska jag åka in till Sandviken och vara med älsklingen tills han ska iväg på kvällen.
Godnatt på er!

Tony Jansson, Vila I Frid.
Jag var galen som vanligt, jäkla massa grimager det vart på alla bilder idag.
Matilda var helt crazy också.
´Snygg grimage jag gör, älsklingen slickade mig på hela ansiktet.
Jävla kotunga han har.
Jag tycker om dig jättemycket Tobias Piippolainen!

Inga kommentarer: