lördag, maj 16, 2009

Det här tycker jag om dom olika bidragen!

Litauen - Skulle inte förvåna mig om den här vinner bara för att den inte är nå speciell alls.
Ingen vinnare i mina ögon.
Israel - Skitdåliga.
Frankrike - Fyfan va dålig, usch fy helvete.
Sverige - Så underbar röst, Marlena kommer ju härifrån Gävleborgs län (Sandviken), GOOO!!
Kroatsien - Är detta ett skämt?
Portugal - Barnprogram?
Island - Ung tjej, duktig som satan. Hon har duktig röst, synd bara att hon stod helt stilla hela låten.
Grekland - Fjantig, fyfan vilken jävla knäpp grek. Han tror att han är något, det är håll i gång men stör mig på hans ryck med kroppen. ska han inte dra ner skjortan lite mer också?
Armanien - Tvillingar eller bara systrar? Hur som helst, gillar inte kläderna så stör mig på låten också. Ganska mysig låt, om man slipper se dom.
Ryssland - Cool bakrund, men gillar inte låten så värst mycket eftersom jag inte kan ryska. Hon åldras hela tiden i bakrunden vilket var häftigt.
Fast jag är ju 25% rysk nästan.
Azerbaijan - Arash från Sverige YEAH, hur bra som helst. Håll i gång hela tiden nästan , bra dans och man hör vad dom sjunger.
Bosnien & Herzegovina - Lite för lugn låt, men mysig låt.
Moldavien - Ser ut som att dom har nå nationalkläder på sig, inge bra alls. Fyfan va dom sprattlar med ben och armar i bakrunden.
Malta - Lugn låt men iallafall bra Engelska så man hör hon sjunger. Men ingen vinnare ikväll.
Estland - Ingen vinnare ikväll. Ser ut som en eskimå.
Danmark - En kopia av sångaren i dansbandet Scotts ju !! Bra låt men ingen vinnare.
Tyskland - Må jag vara 50 % tysk, låten duger.
Turkiet - Hur bra låt som helst, man lär sig den fort och kan sjunga med.
Förvånar mig inte om hon vinner ikväll.
Albanien - För att vara 16 år så är hon väldigt duktig. Men hon kommer inte vinna ikväll, det vet jag men hon är riktigt bra.
Norge - Snygg, duktig och farlig ikväll. Det sägs att han kommer ta hem hela allting, skulle vara roligt om det blir i Norge nästa år. Hoppas Sverige röstar på honom. Jag ska göra det iallafall.
Ukraina - Äcklig gammal tant ju , hon tror att hon är snyggast och sexigast men bara allmänt irriterande. Låten var inte ens så bra heller.
Rumänien - Äntligen en bra låt, hör vad dom sjunger, lite fart i den också.
England - Låter mer som att den skulle vara med på en musikal eller en slutlåt på Idol.
Finland - Bästa låten, älskar den. BÄST BÄST BÄST!!!!! <3
Spanien - Är det Gry forsells tvillingsyster? Bra låt men ingen vinnare.

Inga kommentarer: