torsdag, maj 14, 2009

Torsdag!

Godmorgon alla! Har vart vaken sedan 10:00 då jag ringde min fina kompis Jenni från Stockholm, hon var ute och far runt överallt så hon hade tid att prata i över 1 timme. Gud, va länge sedan jag skrattade sådär mycket på morgonen, är fortfarande helt gråtfärdig från allt skratt.
Efter jag lagt på med Jenni ringde min chef och frågade om jag kunde jobba idag och självklart sa jag JA JA JA JA!! Så nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig, hämta bästa killkompis Richard och åka och göra lite ärenden, sen hämta Tobbe (inte pippo) och Meliza, sen åka till jobbet, dom ska vara med dig idag för jag ska pierca Tobbe i ögonbrynet. När jag slutar blir det en sväng på stan med Meliza, ska leta efter nya skor och leggings.
Dags att sätta igång så man kommer iväg någongång, men vi hörs ikväll!

Inga kommentarer: