tisdag, maj 05, 2009

Tisdag!

God kväll! Efter att ha vart vaken nästan hela natten så kom jag upp vid 9:00 tiden och åkte iväg till Sandviken där jag tog upp Meliza och sen åkte på inskrivning på Jobbgarantin för ungdommar där på Arbetsförmedlingen. Tog jättelång tid för man skulle ha enskilt möte med en coatch så vi åkte en vända till Tobbes skola och hämtade han och skjutsade han till idrotten.
Sen vart det möte på arbetförmedlingen typ en timme. Sen åkte vi hem till Melisa och satt där innan vi hämtade Tobbe igen och sen Viktor. Sen åkte vi hem till Viktor i Årsunda en vända, sen så åkte vi och tatuerade oss på Sleepy Dragon i BJ i Sandviken. Jag och Melisa gjore en varsin G-klav bakom örat och Viktor en stjärna på armen.
Nu på kvällen har jag och Melisa vart med Tobbe och åkt runt i Sandviken, var och snackade med Christoffer en vända också. Känns skönt att komma hem i tid någon kväll iallafall.
Bilder från igår och idag..


Min G-klav bakom örat.
Viktors första tatuering.
Snygg vart den iallafall.
Philip pooosade på en sten igår när vi var vi stensätrasjön.
Christoffer och Philip hade vist roligt.
Nu ska jag ta och dricka lite vatten, borsta tänderna och traska ner till min säng. I morgon ska jag tvätta och dammsuga bilen och torka den invändigt. Hörs i morgon, Godnatt!






Inga kommentarer: