tisdag, maj 12, 2009

Tisdag!

Uppdaterade inge mer igår förutom videon när Viktor tatuerade sig. Roligt att filma, ska börja göra det mer. Fast det där var Meliza som filmade den där videon.
Igår var jag i Sandviken med Tobias "pippo", Meliza och hennes Markus. Vi var ute och gick i stensätra vid sjön, eldade lite sen åkte vi runt i stan. Umgicks en stund med Wicky, Elin och en till tjej också.
Idag har jag vart och hämtat brorsan Richard, vi åkte till Sandviken och va med Meliza och Markus, sen fick jag träffa Tobias "pippo" en stund också. Är hemma nu och kollar på Eurovision Song Contest semifinal 1 med mamma uppe i tv-rummet, skönt med bärbar dator.
Här har ni lite bilder från igår och idag!

Tobias "pippo" i skogen igår.
Jag tog lite egoistkort idag!

Här ser man lite slingor i mitt hår, har blonda och röda.
Nya tatueringen bakom örat också! G-klav står för gitarr, det är de jag spelar.
Förresten, håret blir svart till helgen.
Egoistkort!

Richard i Sandviken idag!
Elden igår!
Elden igår!
Markus & Meliza ute i kvällssolen igår!
Jag i bilen igår, Pippo där bak!

Inga kommentarer: