tisdag, maj 19, 2009

Måndag!

Igår skrev jag ingenting, var upptagen med att umgås med massa folk i Sandviken. Var med Meliza, Johannes, Matte, Alex och Tobias. Vi solade och hade det trevligt.
I morse hämtade jag världens bästa killkompis Richard så åkte vi till Sandviken, släppte av honom där vid 08:30, åkte hem till Meliza sen vart det kaffe och hämta Pippo så åkte vi runt lite tills Richard slutade på mötet. Sen åkte vi hem till Hofors till mig och satt och kollade på bilder från Borgvattnet. Sen åkte vi till Sandviken och var med Johannes och Matte. Träffade Sofia och Wicky också en stund. Sen vart det Hofors igen då jag träffa mitt kusinbarn Andrea och hennes två kompisar som kom hem till mig för att bli piercade.
När vi var klar åkte jag, Meliza och Tobias till Valbo och träffade Johan, Jenny och Camilla. Vi käkade glass på donken, var i Mackmyra och åkte runt lite sen vart det Valbo kyrka en sväng innan vi far till Sandviken.
Nu är jag hemma och ska sova, ska upp vid 6 för att hinna duscha och allting innan jag ska hämta Richard i morgon vid 8 tiden. Ska jobba i morgon, pierca lite folk också. Ni får se bilder i morgon, GODNATT!
Tobias Piippolainen, du är guld värd! Tycker om dig massa så du vet. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker om dig med sanda <3 (K)