onsdag, maj 20, 2009

Onsdag - Bilder från igår!

Idag har jag sovit ut, skönt. Vaknade 11:00 istället för 07:00 som jag gjort måndag, tisdag. Matilda och Madde kom hit för jag piercade Madde i ögonbrynet, det vart snyggt. Vi filmade också så den videon plus massa bilder på det jag piercat kommer upp imorgon på min andra blogg om piercingar & Tatueringar, Http://SandieKorscheck.blogg.se

Nu har jag fixat mig och ska åka in till Sandviken, hämta upp Meliza och hennes Marcus, sen ska vi hämta upp Tobias senare. Vet inte va vi ska göra, men vi hittar alltid på något roligt.

( Igår var jag, Meliza, Marcus, Tobias, Jenny, Johan och Camilla och grillade i högbo. Riktigt mysigt var det. Sen åkte vi runt lite i Sandviken och sånt. Så här under är lite bilder från det. )


Jenny oc Johan
Min Tobias
Tobias och Marcus lekte lite
Cola, gott
Brasan
Tobias "pippo" i bilen.


Inga kommentarer: