torsdag, maj 28, 2009

Torsdag!

Åh vilken underbar dag jag haft idag. Började med att jag gick upp i tid, hämtade Matilda på skolan och så åkte vi hem till mig och fixade oss. Sen åkte vi till Sandviken och hämtade min älskling när han slutade vid 14:00 tiden, skjutsade hem han för att han skulle hämta militärkläderna. Sen hämtade vi hans kompis Oscar, så jävla snäll kille. Sen skjutsade vi in pojkarna till Gävle till hemvärnet. Sen åkte jag och Matilda till valbo, köpte ett par skor men lär köpa ett par till. Sen köpte jag en grå och en svart (dom var olika) tubtoppklänningar.
Sen hämtade vi killarna i Gävle, åkte till Sandviken till stensätrasjön och gick runt där ute i skogen och vid vattnet. Sen gick jag och Matilda till bilen då kommer killarna med en varsin pukett blommor till oss, skitsöööööta dom är. Dom står i vatten nu på köksbordet.
Nu ska jag plocka undan i mitt rum så jag slipper de i morgon, sen sova så jag kommer upp i tid. Ska hämta Tobias i Sandviken i morgon på dagen så ska vi gå på Bessemerfesten i Hofors och så ska han sova hos mig för på Lördag blir det grillning hos mig med massa folk innan crusingen i Sandviken.
Får hoppas på bra väder i helgen, Godnatt på er!

Inga kommentarer: