fredag, maj 01, 2009

Borta bra med hemma bäst!

Åh herregud vilken dag det varit. Var jättemysig tripp till Åland idag, men eftersom jag inte sovit ett skit så är jag trött som fan nu. När vi kom hem till Sandviken igen med bussen så skjutsade jag hem mamma och pappa och bytte bil. Sen åkte jag och Meliza till Sandviken och skjutsade massa folk till Årsunda. Sen har vi ätit pizza och kollat på film med Melizas mamma. Sen nu ikväll har vi umgåtts med David, Åke, Kristoffer, Kristoffer, Kristoffer och Johan. Sen Viktoria, Anders, Matilda, Emma, Linda m.m
Nu kom vi precis hem till Meliza, jag ska sova här inatt. Har med mig bärbara datorn, som sagt.. Lär utnyttja mobila bredbandet. Kommer upp bilder från Ålandsresan i morgon för Meliza har inte skickat över dom än.
Hörs i morgon när vi vaknat, Godnatt.

Inga kommentarer: