lördag, maj 16, 2009

Hemmakväll!

Nu sitter jag framför tvn med mamma och pappa, Eurovision Song Contest för hela slanten. Dricker Pepsi Max och ska äta en mini daimstrut nu. Det börjar precis nu.
Har grillat med mamma, pappa och bror Andrej tidigare idag. vart lax för min del och hasselbackspotatis och grektisk sallad, gud så gott det var. Sen var jag upp och handlade hårfärg så nu är alla slingor borta och jag är kolsvart i huvudet.
Lite bilder.


Datorn framför tvn, pepsi max och mini daimstrut.
Svart hår, ÄNTLIGEN.
Hade världens utväxt och massa ljusa slingor.
Nyduschad och osminkad på bilden men det får ni leva med.

Nyduschad och osminkad.
Snygg man är med hårfärg i huvudet och hela ansiktet fullt också.
HAHA, var lite svårt att kleta i själv eftersom handskarna var så stora.

Min fina tulpan.
Nu ska jag sitta och skriva vad jag tycker om varje bidrag på Eurovision Song Contest, så det kommer upp i bloggen när alla sjungit. Ni ska väl kolla?

Inga kommentarer: