söndag, maj 03, 2009

I Sandviken!

Vaknade nyss upp här hemma hos Meliza i Sandviken, har sovit här inatt för det vart rätt sent igårkväll. Jag, Meliza, Philip, Kristoffer och Tobbe åkte till Falun en sväng igårkväll. Sen så åkte vi runt i Hofors, var hem till mig en vända och sen till Sandviken igen. Var ner till en sjö borta i stensätra i Sandviken, helt kolsvart. Där satt vi alla på helspänn i bilen, fatta om det kommit nå döda folk och besökt oss? Vi hörde och var med om lite saker igår, men men.

Nu ska vi fixa oss sen hämta kristoffer och Tobbe och åka till Högbo en vända, sen ska jag fara hem till Hofors och städa och byta sängkläder m.m Det är Söndag idag så det är städdag för mig, brukar alltid göra det på söndagar. Sen den senaste tiden har jag varit ute och haft roligt så har knappt vart hemma så dags att spendera lite tid hemma också. Men det blir ju så när man fått körkort och sånt, justja måste tvätta pappas bil jag kör med också. Den är full med pollen, helt gul. haha

Lägger upp lite bilder snart sen Åland också, dom ligger här på Melizas dator. Ha det bra så länge.

Bilder sen igår...

Philip och Tobbe

Meliza och Kristoffer (rolf)

Kristoffer och Philip

Inga kommentarer: