måndag, april 08, 2013

TANZANIA 23/3 -7/4 2013

Hej Sverige och hej folk! Igår morse landade jag på Arlanda kl 07 på morgonen. Träffade mamma och pappa, bror, hans barn och tjej och visade kort och gav dom presenter. Sen träffade jag kusin och Bea en vända , sen somnade jag gott på kvällen. Vart i skolan till lunch idag, sen åkte jag hem för jag har åkt på en rejäl förkylning, ont i halsen och febrig så har vart hemma och försökt vilat, packat upp och tvättat lite. Ska snart sova för i morgon ska vi sjunga en låt på Swahili i skolan.

Jag tänkte bjuda på lite bilder, alla är blandade från olika tillfällen under resan, jag kommer skriva om hela resan i veckan. Jag mår jättebra och är så lycklig att jag åkte, lärt mig så mycket och att få se hur alla bor där och lever är en sjuk upplevelse. Det bästa helvetet typ! Saknar redan Afrika..

















Inga kommentarer: