måndag, december 24, 2012

JULAFTON

Nu är det julaftonskväll och jag sitter ensam hemma med lite tända ljus, glögg med smak av hallon & lakrits som är riiiiiktigt god. Katterna sover och jag ska snart krypa ner till sängs också.
Denna dag har jag spenderat hemma hos mamma och pappa med min bror och hans tjej. Fick lite julklappar, vi åt julbord, kollade på Kalle Anka och sen åkte jag och umgicks med Jonas lite innan jag körde han till jobbet. Åkte och träffade Micke, Matte, Jimmy, Jonte och Malin en vända också innan jag åkte hem nu. 

I morgon ska jag ner till föräldrarna igen då min syster, hennes kille och barn kommer och min bror med tjej och barn. Då kommer tomten och ska dela ut klappar till dom små sen blir det julmat igen. Sen ska jag umgås med världens bästa kille hela kvällen och resten av min lediga tid innan skolan börjar igen den 7 Januari. 

Kommer upp kort i morgon från idag och det jag tar i morgon, så håll utkik för en julbildbomb här i bloggen. Hoppas ni alla haft en fin och bra julafton. 

Fått det jag önskat mig mest av allt i hela världen.
Den finaste och bästa killen. 

Inga kommentarer: