tisdag, december 18, 2012

2012-12-18

Hej! Idag är det Tisdag och det är mindre än en vecka kvar till julafton, ska vi ha nedräkning till det? NEJ, jag räknar ner dagar till min Afrika resa som är om ca 95 dagar, dvs 3 månader ungefär. Tiden kommer rinna iväg och det är massa att fixa tills dess men jag tänker ta dag för dag. 

Veckans planer är iallafall :
Onsdag: Skola 9.30-12.00, Julshow!
Torsdag: 9-13, Sälja fika till hela skolan för insamling till vår Tanzania resa, Julbord.
Fredag: Avslutning inför jullov. 

Så idag lär jag baka, ska göra vaniljmuffins med hallon och kladdkaksmuffins inför Torsdagens fikaförsäljning. Sen ska jag snart iväg på ett möte en vända och ikväll blir det att fixa lite med mitt hår och så inför morgondagens julshow. Färga håret på Malin och baka! Tiden går så fort så man hinner knappt med något nu för tiden. Jag är iallafall glad att jag fått spendera dom senaste nätter med världens finaste Jonas, jag mår verkligen bra i hans sällskap. 

Kanske kommer upp lite bilder ikväll, om inte ha det så bra så länge!


Inga kommentarer: