måndag, december 17, 2012

I Love You Like A Love Song!

Hej! Denna dag har vart helt wierd i mitt huvud då jag inte sovit mer än 10 minuter inatt. Är nöjd för jag har klarat en hel Engelska kurs som var på två terminer på 1 termin, gjorde min sista redovisning idag för läraren sen kramade jag henne hejdå och gav en present för hon ska hem och få barn snart. Annars hände inte mycket i skolan, fick högsta omdöme av lärarna i över lag, så vart glad över det. 

Nu är jag hemma och ska plugga, två bokrecensioner som ska va inne helst innan Onsdag så lärarna hinner få in det innan man går på jullov på Fredag. Det är 1 vecka till julafton idag och har inge julkänslor alls, man blir ju bara äldre och äldre och när man inte har barn så blir det ju inte samma sak. Bojkotta julafton kanske?  

Nu blir det plugga lite sen baka inför Torsdag då vi i Tanzania gruppen ska sälja till hela skolan för att få in lite pengar till vår fadderfamilj i Tanzania. Börjar längta mer och mer nu tills den 23 Mars, då bär det av till Afrika i några veckor. Men jissus vad jag kommer sakna mina katter, mamma, pappa och Jonas. NU över till pluggandet, kanske kommer upp något inlägg senare.. 

Du gör mig hel! 

Inga kommentarer: