lördag, december 29, 2012

2013 MÅL

Nyårslöften är saker man ska ändra på från tidigare år, t ex "sluta äta godis", "Sköta skolan". Så därför kommer några mål jag har med nästa år, saker jag ska göra. 

  • Göra klart dom kurser jag har kvar för att sedan börja studera i höst antingen i Gävle eller Falun på högskola där. 
  • Besöka Åland så fort det finns möjlighet.
  • Börja träna och gå ner 10 kg inför Tanzaniaresan om 2 månader.
  • Unna mig mer saker, som t ex bio och dyrt smink.
  • Ta dag för dag och inte planera saker som inte behövs. Bara njuta av stunden man är i just då och inte stressa. 
  • Inte låta andra människor klanka ner på en, jag lever mitt liv, jag klarar det jag vill göra och jag behöver bara mig själv för att uppnå mina mål och det jag vill. 
Finns många saker som man vill göra, men dom viktigaste för mig står här ovan. Det är det som står högst upp på min Göra-Va-Lista över 2013. 



Inga kommentarer: