lördag, december 29, 2012

2012-12-29

Godkväll.. eller snarare godnatt?! 
Har haft fullt upp nu hela veckan, julveckan som sagt. Mat hit, folk dit och man ska träffa alla. Vart en lugn julafton och dagarna efter har jag spenderat med Jonas, shoppat en ny dator, en Sony  bärbar dator som är silver, I looove it.. 

Tänkte bjuda på några kort från julafton, ni får nöja er med detta. Hade inte tid att ta så mycket kort då det var fullt upp att kramas med alla, leka med syskonbarnen och öppna julklappar, fick faktiskt det i år.. Har alltså vart snäll, eller vad säger man? 


(Klicka på bilderna för att se stort)

Gubben jobbar två nätter, första idag så jag har vart ut och umgåtts med min kusin Cathrine och Beatrice ikväll. Nu har jag inget för mig och kommer väl inte kunna somna förns Jonas kommer hem kl 07 så tänkte köra min årsresumé, så den kommer upp senare inatt. Får se om jag hittar på nå bra kort som kan berätta om året som gått. Håll utkik!

Inga kommentarer: