söndag, december 02, 2012

2012-12-02

2 December idag - Första advent
Vi kör ett blogginlägg om dagen fram tills Julafton har jag bestämt, det kommer bli lite allmänt bara, om vardagen m.m 

Idag vaknade jag upp bättre i halsen men efter någon timme har jag fått världens halsböld, vänstra sidan på halsen, under käkbenet gör så ont när jag vrider huvudet, gapar och när jag rör mig. Ringde 1177 då jag har 40 graders feber också. Men dom bad mig ta alvedon och ringa hälsocentralen i morgon så följer deras råd.

Jag har nyss tagit mig en varm dusch och har Malin "GusstN" här som sällskap, hon tog med Stewart´s syskon Mannfred och Maya så det är 5 katter som springer runt i full rulle här hemma. Ska lägga mig i tid idag, men så säger jag alltid. Brukar sluta att man somnar runt 04 ändå.

I morgon händer det inte mycket, blir nog att åka till skolan till kl 09:00 fast jag är jättedålig, vi ska se på film så behöver ju inte anstränga mig. Men får jag tid till läkaren så får jag säkert penicillin och blir hemma några dagar! Hoppas ni haft en bra första advent.. 

Mannfred & Stewart när dom var lite mindre..

Inga kommentarer: