fredag, december 21, 2012

2012-12-21

Hej allesammans! Inte har jorden gått under, som så många trodde. Jag trodde det skulle ske något, någon stad som skulle bombas, folk som skulle ta livet av sig men det ända jag hört är nå troende folk som flytt upp i bergen i något land för att ta skydd. Vad trodde ni om denna dag, 21 December 2012 ?

Idag hade vi julavslutning i skolan, det gick fort och smärtfritt, haha. Sjön lite jullåtar, lyssnade på lärare och hade kramkalas innan alla begav sig hemåt. Sen resten av eftermiddagen har jag spenderat med mamma i Sandviken, gått runt i alla affärer och kikat på kläder. Hittade mig ett par byxor så dom fick följa med hem. Nu blir det filmkväll i min ensamhet, Jonas ska jobba natt men som tur är kommer han hit när han slutar i morgonbitti min fina lurventuffs. 

Kanske kommer en hel drös uppdateringar ikväll i brist på annat, vem vet! Håll utkik.. 

You make me happy and I love it. 

Inga kommentarer: