tisdag, december 18, 2012

FRÅGOR & SVAR


Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende?
Ha brunt långt hår, stora lockar, inga tatueringar och inge piercingar.

Vad ska man göra för att få dig irriterad?
Tjata och lämna saker överallt så man själv får går och plocka undan ..

Vad är meningen med livet?
Att vara frisk,må bra, vara lycklig , alla nära och kära.

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv?
Mina gröna ögon

Skulle du kunna plastikoperera dig?
Yes.

När kysste du någon senast?
I morse kysste jag Jonas hejdå innan han gick hem då jag skulle till skolan.

Vilken låt går på repeat hos dig?
The sounds- Better of dead

Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu?
Min Tanzania grupp,vårt arbete med det.

Vilken ämne gillar du minst?
Eftersom jag läser det jag vill läsa så är inget tråkigt.

Vilken färg har dina naglar just nu?
Ingen färg alls, genomskinligt nagellack bara.

Favorittid på dagen?
Eftermiddagen, då man kommit hem från skola/jobb och sätter sig ner med en kopp te och läser tidningen och bara släpper allt för stunden.

Har du blivit jagad utav polisen?
Inte vad jag minns..

Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu?
Ja det är jag.

Vem av dina vänner vet mest om dig?
Jenni, världens bästa.

Vilken är din riktiga hårfärg?
Mörkbrun.

När gjorde du senast något riktigt dumt?
Hm, svårt att komma på såhär bara.. Vet inte riktigt..

Vad faller du för hos det andra könet?
Hur personen är, t ex charmig, snäll, glad, framåtriktad, sen är det verkligen fint med killar med lite mer hår på huvudet, fina ögon.


Hoppas ni är nöjda över svaren! 

Inga kommentarer: