tisdag, december 11, 2012

2012-12-11

Hello! Det är en jävla massa snö ute, men man börjar vänja sig med det. Skolan rullar på och det är denna vecka och nästa kvar innan det blir två veckors ledighet under jul och nyår. Hade inte spelat mig någon roll att gå i skolan på julafton om så vore för det är ändå inget att fira längre förutom att syskonbarnen ska få julklappar då vill säga. Om jag kommer se på Kalle Anka det vettefan men det blir väl säkert så om brorsan sätter sig och kollar på´t. 

Dom senaste dagarna har jag vart i drömmarnas värld, mått så himla bra och den känslan kan jag inte beskriva med ord, helt oslagbart. Men nu verkar det som att det hela vände, vilket är synd. Men men, när det kommer till kritan så! Ta dag för dag sen märks det vad som händer och sker.

Nu sitter jag iallafall med blekning i min utväxt, ska snart hoppa in i duschen sen blir det se på film och sova då det inte vart någon sömn inatt, har dock sovit lite på eftermiddagen så är pigg nu. I morgon är det föresten 12-12-12, sista gången på MÅÅÅÅÅÅÅNGA år innan det kommer bli ett likasiffrigt datum. Nu blir det duschen! 


Inga kommentarer: