söndag, oktober 10, 2010

VILA I FRID ÄLSKADE SIMONE

Jag kan inte förstå vad som hänt, är helt chockad och jag vill inte tro att det är sant. Tårarna rinner och mitt huvud dunkar, kan inte förstå hur din familj känner. Först din mamma Eva förra året sen du idag. Varför ville gud ta en sån vacker och underbar människa ifrån oss?

Snälla Simone kom tillbaka till oss, kom tillbaka där du hör hemma.

Jag kommer ihåg när jag tog det här kortet, 4 år sedan.
Vi var bara 15 & 16 år då, vi hade ätit tusentals plommon ute vid vägen i horndal.
GusstN, Sabina, du och jag den kvällen var så roligt.
Har alltid skrattat när du funnits vid vår sida, inte en tråkig sekund.
GusstN, Simone och Sabina..

Jag är glad att jag fick lära känna dig älskade vän, alla minnen kommer alltid finnas kvar. Jag kan inte förstå att du är borta och inte kommer tillbaka!

1 kommentar:

Sandra sa...

Beklagar sorgen.. :(