onsdag, oktober 13, 2010

13 Oktober 2010

Hej! I Måndags åkte jag och GusstN till Hedemora och hämtade världens bästa Sabina , sen åkte vi hem till henne i Garpenberg och satt och pratade gamla minnen hela eftermiddagen. När vi skulle dra oss hemåt så åkte vi förbi på platsen Simone omkom i Söndags, fullt med ljus, blommor, dikter och bilder.

Igår (Tisdag) var jag på möte och fixade lite papper och sen åkte jag och GusstN till Valbo, gick runt där och kikade i affärer, jag köpte ett par leggings, klänning och läppglans. Och igårkväll kollade vi på filmen Cry baby.

2 kort sen i måndags..

När vi stod där och kollade på kortet på dig, såg alla ljus var tända för dig
var allt tomt, kände varken min kropp eller några tankar.
Allt stod helt stilla, förstår fortfarande inte att det är sant..

Världens gulligaste lilla Nellie och Sabina! <3

Tillbaka till idag då, GusstN fyller 21 år idag så jag har precis bakat kladdkaksmuffins. Ska städa här hemma nu sen åka iväg och handla lite saker tills ikväll. Sen ska jag på Möte i eftermiddag, sen hem och laga mat för GusstN kommer efter jobbet så ska vi äta, fika och sen dra till Valbo igen. Sen blir det filmkväll hos mig. Hon ska firas på Lördag först så jag firar henne idag själv lite.
Dags att sätta igång nu så jag blir klar någon gång, fullt upp hela dagen kan jag lova.

Inga kommentarer: