torsdag, oktober 28, 2010

KLAR FÖR IDAG

Hej igen! Nu har jag slagit ner arselet på stolen efter att varit iväg på en massa ärenden, inhandlat massa festis och hämtat ut penicillinen. Nu här hemma har jag storstädat så nu är det rent, fint och doftar ljuvligt. Ska snart hänga tvätt som snart är klar sen ska jag börja med maten, bjudit hem Malin på Tacogratäng och komedi film ikväll. 

Måste antingen färga håret ikväll, först utväxten svart och sen det blonda ska blekas. Om jag inte gör det ikväll lär jag gå upp 7 i morgonbitti och göra det för klockan 13:00 är det begravning för Simone, kommer vara riktigt jobbigt men känns bra att få säga hejdå! Älskade älskade fina Simone!

Ha en fin kväll allesammans! 

1 kommentar:

Jenni sa...

Varför bleker du det där överhåret så ofta? =S Tycker du gör det flera gånger i månaden, det kan väl inte vara nödvändigt?