söndag, oktober 24, 2010

2010-10-24

Hej! Idag är det Söndag och det betyder städa, tvätt-dag vilket är skönt. Vaknade runt 12:00 tiden och åkte till föräldrarna, plocka på mig mössa och vantar sen tog jag, mamma och pappa en låååååååång promenad ute i skogarna där , så fint vid alla sjöar och allting. Saknar lite att bo hemma, nu är jag och hälsar på dom 3 gånger i månaden, förut var man ute och gick med dom varje dag. Men man växer ju upp! 


Igår hade jag så in-i-helvete roligt, ni ska få bilder och sånt sen så ska ni få se vad jag var ute på för bus igår. Läskigt men intressant, säger bara mentalsjukhus så länge. Ska slänga i en tvätt i maskin nu och dammsuga av här hemma sen ringa GusstN och be henne skicka alla kort från igår som hon tog.

Måste säga en sak, jag är väääääldigt glad nu. Jag är lycklig, lycklig lycklig lycklig. Jag har fått tillbaka mina riktiga vänner som betyder så otroligt mycket för mig och jag är så glad att jag klarat av att gå vidare från ett sånt långt förhållande jag haft med Tobias. Allt börjar se ljust ut, till och med framtiden. 

Inga kommentarer: