tisdag, oktober 26, 2010

2010-10-26

Hej! Igår åkte jag, GusstN och Micke till Sandviken, Valbo och Gävle och sprang runt i affärer. På kvällen kollade vi på film hos mig, One missed call 2, dock kollade bara jag typ för GusstN hade köpt ny mobil så hon höll på med den hela tiden, hehe!

En lite rolig sak men ändå dryg är att igårkväll innan jag skulle sova sa jag till Peter att "Om man blir sjuk ska man ju inte bara sitta hemma och tycka synd om sig själv för då blir man ännu mer sjuk ju." Sa också att finns ingen tid att bli sjuk nu när det händer så mycket i veckan och helgen då han kommer till Hofors. Tammefan så vaknade jag upp i morse med lika stora halsmandlar som pungkulor, röda och ena är full med massa vitt. Ont i öronen och förkyld har jag varit i 1-2 veckor men sen kom jag på att i Lördags smakade GusstN glass av mig på min sked och hon är har/haft halsfluss, så säkert så jag blev smittad. Ska iallafall till läkaren i morgon så dom får kolla upp det. 


Nu blev det massa jobbig text att läsa, idag har jag iallafall inte gjort så mycket än sprungit ute och jagat en katt som jag inte fick tag på, misstänker (är nästan 100% på att det är rätt katt) att det är min farbrors katt som varit borta i 1 månad nu, lilla missan då! 


Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv och invänta GusstN, vi ska se på film här ikväll och bara ta det lugnt, solen skiner ute så skönt det skulle vara att gå ut på en promenad men kan knappt andas då mina halsmandlar är så uppsvällda och näsan är åt helvete. Tack till den som uppfann halstabletter och nässpray! Ha det bra..

Inga kommentarer: