söndag, oktober 03, 2010

2010-10-03

Hej! Söndag idag och jag är verkligen helt slut som människa, stressat i flera veckor nu och hjälpt alla med en massa saker och flängt runt. Igår hade jag iallafall jätteroligt, festade hemma och drog till Sandviken, festade och träffade en massa folk vilket var så jäkla roligt. Kom hem 5 i morse och klockan 12:30 ringde pappa och sa att bror och hans familj och syrran skulle komma på Söndagsmat kl 13:00 så var bara att kravla sig upp och åka ner dit det.

Donat här hemma när jag kom hem, blekt lite mer i min ljusa tuss på skallen, gjort ansiktmask och nyss duschat. Ska smörja mig med jordubbslotion, göra mig en smoothie sen lägga mig framför tvn och ta de lugnt resten av kvällen.

Sorry för dåliga uppdateringar och inga bilder men jag har ju haft så fullt upp.



Bild från min balkong.

Inga kommentarer: