torsdag, oktober 21, 2010

2010-10-21

Godkväll! Börjar att kvällsblogga istället eftersom mina dagar är fulla med roligheter. Ska försöka förbättra mig!

I morse kom jag upp klockan 10:00, hoppa i mjukiskläder och träffade A och vi gick runt hammardammen, sen åkte jag hem och storstädade lägenheten, sen fick jag nå spratt efter att ha dammtorkat, dammsugit, torkat golv och tvättat massa, bytt alla dukar m.m så smsade A igen så vi tog oss en runda till, blev över 1 mils promenad idag vilket känns skönt. Åkte hem och då kom GusstN hit och vi gjorde kyckling, ris och currysås. Sen nu har vi suttit och snackat hela kvällen.

Ska lägga mig i tid idag för 06:00 blir det morgonsim med A, sen ska jag hem och plocka ner utemöblerna på balkongen till förrådet i källaren, dags att ställa ner nu när det är så kallt och snön är påväg. Sen har jag 4-5 viktiga saker att göra, en massa papper som ska kopieras, fixas, skrivas under och skickas iväg. Så fullt upp i morgon! Sen väntar en luuugn helg med grillning vid en sjö med vännerna på Lördag och en hel del promenader blir det också.



Ha en fortsatt trevlig kväll..

Inga kommentarer: