lördag, oktober 30, 2010

2010-10-30

Godmorgon! Jag har nyss vaknat för det blev sent inatt.

Begravningen igår var så fin, men jättejobbig. Skönt att krama om Sabina var det, säga att man älskar henne! På kvällen skålade vi för Simone här hemma jag, Malin och Micke. Sen kom Claes, hans Sandra och Peter som är här i helgen över och drack lite. Hade så trevligt och äntligen fick jag träffa sötnosen Peter, som jag längtat i 2 veckor nu.

Ska gå ut med alla glasflaskor nu men först fixa mig lite, lär dra med Malin till Sandviken och lämna in lite filmer vi har hyrt sen ikväll är jag bjuden på mat hos Claes och Sandra med Peter, sen blir det film och myskväll hos mig. HA en bra Lördag alla.. Jag känner att jag lär nyktra till lite nu!

1 kommentar:

sabina sa...

Åh, vännen!
Du är underbar!
Vi MÅSTE ses snart! Det får inte gå så lång tid mellan gångerna nu :(
<3