fredag, oktober 15, 2010

2010-10-15

Hej! Idag är det Fredag vilket innebär helg. Idag har jag varit med mamma in till Sandviken och varit runt lite i affärer och kikat. Hittade inte så mycket, blev småprylar som Shampoo, kattsand och sen en vända till Systemet.

Mamma ska snart komma och hämta Alice så jag blir ledig ikväll från en massa spring så kan man dunka på lite musik. Ska iväg och hämta Malin sen, inhandla lite groggvirke sen hem hit och festa. Får se om vi drar iväg någonstanns sen, många som ska till Storvik hörde jag. Vad händer där? Märks väl hur det blir, ska iallafall försöka tänka på annat än Simones bortgång som tar på en riktigt hårt.

Bjuder på ett kort jag tog nyss, förresten jag har klippt håret en bra bit.
Ville göra sidecut men vågade inte så blev att toppa en bra bit då det var slitet.


Ha en bra Fredagskväll!

Inga kommentarer: