lördag, oktober 23, 2010

2010-10-23



Godmorgon! Idag sov jag ut och det var riktigt skönt, dock har jag haft en klump i halsen hela morgonen men det löste sig efter ett samtal så nu vet jag hur läget ligger till. 


Idag ska jag, GusstN och några till ut till en sjö bort mot Dalarna där vi ska gå runt och traska, göra en eld och grilla lite. Så nu tänkte jag börja rota i garderoberna efter min mössa annars kommer jag frysa ihjäl, vantar är ett måste också. Solen skiner idag så vi har ju iallafall tur med vädret, hehe! Fattas väl bara att när man kommer fram börjar det snöa. 

Ska åka och fixa lite ved från föräldrarna också så har en del att fixa med innan vi drar iväg. Kommer upp ett tidsinställt inlägg senare så håll utkik på det! Ha en bra dag allihopa. 



Malin "GusstN" -08

Inga kommentarer: