måndag, juli 02, 2007

Frågor..

ALLMÄNT..
Vad heter du? Sandra Korscheck.
I mellannamn då? Maria.
Var bor du? Hofors.
Trivs du där? Nej, en liten håla med massa skitsnack. Men bra ställe att ha växt upp på.
Brukar du läsa horoskop? Nästan alltid.
Har du körkort? Nej, men om 2 veckor MAYBE.
Äger du några converseskor? JA, minst 15 par i alla färger som finns. <3
Favoritdjur? Katt och Råttor.
Vad spenderar du dina pengar på? Kontankort till mobilen, bensin.
Senaste konserten? Melody Club & Good Charlotte (globen), Neverstore.
Festar du mycket? Var mer förrut iaf.
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit.
Brukar du bli för full? Jämt.
Antal kuddar i sängen? 3 stycken.
Kan du baka bullar? Vem kan inte?? så klart jag kan.
Har du varit med i scouterna? Nej.
Bläck eller blyerts? Bläck när jag skriver, Blyerts när jag ritar.
Mcdonalds eller burger king? Mcdonalds.
Är du allergiskt mot något? Pollen, hundar (pälsdjur över huvud taget), Nötter, kärnfrukter.
Äger du ett busskort? Ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Inget, Mjölk är vidrigt.
Vad åt du till frukost? Äter inte frukost.
Hur ser du ut idag? Blek, svag, mjukis.
Har du haft sex idag? Nope, inte idag.
Nästa mål i ditt liv? Ta körtkort nu om 2 veckor när jag fyller 18.
Vad såg du senast på tv? Igår, men då såg jag på film. Men det var fort.f på Tv-n.
Närmaste vän på helgon? TotalBiscuit, min älskling<3
Hur svarar du i mobilen? " Ah hallå "
Vem ringde du senast? Malin Gustafsson.
Vad sa den du ringde? Att hon sov och skulle ringa när hon vaknade senare.
Antal timmar sömn inatt? Högst 5 timmar.
Sov du ensam? Ja, och det är trööök.
Brukar du snusa? Japp, i skolan.
Vad innehåller din favoritnattmacka? Eeeeh, har ingen aning. ost och paprika kanske?!
Tycker du om din pappa? Tycker om!? Älskar pappisen min.<3


SENASTE PERSON SOM..
Sov i din säng: Min älskling Viktor i helgen.
Såg dig gråta: Sabina Wilén.
Fick dig att gråta: De ni, okej.. faktiskt Viktor.
Du delade en drink med: Jenni Hodén ifrån sthlm.
Du gick på bio med: Malin G, Sarah, Jennifer och Micke.
Du gick på stan med? Stan.. ? Alltså närmaste stad är Gävle. Hmm, Malin G.
Skällde på dig: Mamma.
Skickade ett e-mail till dig: Charlotte, en jättesnäll människa som jag mailar massa mer.
HAR DU NÅGONSIN..
Sagt "Jag älskar dig" och menat det: Ja, senast igårkväll till min pojkvän.
Bråkat med ditt husdjur: Senast inatt för katterna stog och mjaua och ville ut, men det fick dom inte.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Typ varje natt.



VARIT I..
Norge: Ja.
Finland: Ja, är ju finsk.
USA: Nej.
Kina: Nej.
Tyskland: Ja, är tysk också.


EXTRA STUFF..
Tar du droger: De ni.
Dricker du: Varje dag.
Vem är din bästa vän: Malin G, DillaN, Viktor. Har många bästa vänner.
Vad är du mest rädd för: Att bli hajmat.
Vilka kläder sover du i: Naken ibland annars i hotpants och ett linne lr t-shirt.
Var vill du gifta dig: Ja, men inte borgligt.
Vem hatar du verkligen: Många många många många man stör sig på, men hata är väl lite starkt ord kanske?
Varit kär: Ja.
Kör du bil: Ja.
Har du ett jobb: Hade, men nu har jag bara sommarjobb.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, annars är det inge roligt.



ÄNNU MER STUFF..
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja, det har väl alla?!
Är du ensam nu: Jag är ensam hemma just nu ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Många låtar som gör det.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.



FAVORIT..
Rum i huset: Aow, mitt rum i källaren. Mörkt och mysigt.
Typ av musik: Hårdastade som finns.
Månad: Juli.
Sten: ?


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit: Ja.
Köpt någonting: Ja, kontantkort, alkohol å säkert nå mer.
Varit sjuk: Förkyld och ont i musklerna, urinvägsinfektion.
Sjungit: Ja.
Sagt "Jag älskar dig": Ja, det säger jag så fort jag pratar elr är med min pojkvän.<3
Velat säga till några att du älskar dem: Ja. Men då har jag nog sagt det.
Träffat nån ny person: Ja, min kompis jenni som var i Hofors i helgen, hon hade med sin pojkvän Glenn som det var första gången jag träffade.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja, Sabina, Jenni, Glenn, Viktor.<3
Kissed someone: Ja, min älskling pussade jag i helgen.


SENASTE..
Låt du hörde: Marilyn Manso - Man that you fear.
Film du såg: Kommer ej ihåg va den hette, men det var skitläskig iaf.
Drink du köpte: Köpte aldrig nån, men min grogg.
Sak du stal: Lite mascara ifrån morsan när mitt ben gick i stryk så jag inte kunde ta mig ner för trappan till mitt rum och hämta min mascara.
Mat du åt: Sallad med fetaost, rödlök, tomat, gurka, majs.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har varit in där, men aldrig ätit.


FÖRSTA..
Första bästa kompis: Malin Gustafsson.
Första jobb: Nere i Stollen-Gruvan där jag Guidade.
Första inhandlade skiva: Nordman.
Första förälskelse: Martin Johansson på lågstadiet (4e klass), sen har det vara massa olika.
Första begravning: Farfar.. :'(<3
Första piercing/tatuering: Första piercingen var i näsvinge, första tatueringen var runt högra armbågen där jag har två stjärnor i varandra.
Första fiende: Hm. kommer inte ihåg.
Första stora resa: Teneriffa.


SENASTE..
Senaste människa du slog: Kommer inte ihåg, men tror det var när jag puttade ut Sabina ur dörren när hon satt fast. :D men då slog jag inte.
Senaste stora bussresa: När jag åkte till Sthlm med GusstN för två veckor sedan.
Senaste mat: Sallad.. wtf, va inte den frågan nyss?
Senaste långa telefonsamtal: Med älsklingen igårkväll.<3
Senaste tv-program: Kollar sällan på tv, men det var väl nå dokumentär igår om nå gammlingar på ett ålderdomshem.
Senaste dusch: För två timmar sedan.
Senaste inköp: Kontantkort och bensin till min Honda.
Senaste irritation: På mamma som alltid tjatar om allt.
Senaste glass: Hm? En pinnglass med vaniljglass och chokladöverdrag hemma hos Malin "GusstN" innan vi åkte iväg till Gräsö på Midsommar.
Senaste skjortan du haft på dig: Min svart/vit rutiga.

Inga kommentarer: