tisdag, juli 10, 2007

STEG 1
Skostorlek? 40-41.
Civilstatus? Älsklingen Viktor.
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt.
Kär? Ja, i min Kung Viktor.

STEG 2
Skor som du bar idag?
Svarta ÄKTA Converse.
Dina svagheter? .Många maybe.
Rädsla? HAJ, döden.
Målsättning? Att komma dit jag vill med livet, Öppna egen piercingstudio.


STEG 3
Pepsi eller Coca Cola? Pepsi MAX till å med.
McDonalds eller Burger King? McDonalds.
Adidas eller Nike? Nike.
Lipton Ice Tea eller Nestea? Neastea
Choklad eller vanilj? Inget , men om jag måste välja tar jag choklad.


STEG 4

Svär du? Alltid tyvär.
Sjunger du? Mest när jag är ensam hemma.
Duschar du varje dag? Ibland blir det varje dag, annars varannan.
Gillar du skolan? Nej, men med dom rätta personerna så klarar man sig igenom dagarna.<3
Tror du på dig själv? Faktiskt så gör jag det.
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast, men ibland inte.

STEG 5
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Ja, flera gånger.
Rökt? Ja..
Shoppat? Ja.
Ätit en hel ask müsli? Nej.
Ätit sushi? Nej.
Stått på scen? Nej.
Skejtat? Ja.
Bakat? Nej.
Stulit något? Nej, beror på om Mascara ifrån morsan räknas.

STEG 6

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?
Oh ja, Horndalfesterna går vildt till.
Blivit kallad hora? Ja, men för skojs skull, I hope.
Blivit nerslagen? Nej, lr bara av kompisar på skoj.

STEG 7
I framtiden..
Namn på barn? Alicia. Miss you my angel. :'(
Hur vill du dö? Om jag inte sommnar in så ska jag bli hajmat.
Vad vill du bli när du blir gammal? Pensionär. hahah..Men före det ska bli egen företagare, piercingstudio.

STEG 8
Antal människor du skulle ge ditt liv för? 5 st. Vilka säger jag inte.
Antal CD-skivor du äger? För många, minst 300st.
Antal piercings? 7st.
Antal tatueringar? Två stjärnor runt högra armbågen, så det är väl 1 I think. Men det blir mer nu inom några veckor.
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Några gånger.

Inga kommentarer: