tisdag, juli 24, 2007


Fan va allt är skit just nu. Åker utomlands om en vecka imorgon och allt känns så jävla BAJS nu. Försöker stänga in mig i hörlurarna som bara dunkar musik som får en att tänka efter. Varför vill jag höra sån musik? Jo, för att jag är ledsen. Fast jag är mest arg. Arg på dig som trycker ner en person så mycket och tjatar och gnäller på allt. Fattar du inte att han kanske inte orkar mer snart? Stick då, stick förfan. Lämna oss ifred isf. Hatar dig dom stunderna som du bara gnäller och trycker ner. Annars så är du OKEJ.
Saknar Viktor också, älskling kom hem snart. Men han är borta till Fredag. Kanske ska åka dit då, vet ingenting nu.
Vill helst springa ner till min säng och lägga mig och grina.
Men jag ska vara stark. Men det är svårt att se en viss person ledsen. Tänker bara så mycket. Tänker hela jävla tiden och det är så jobbigt.
Hur än allt kommer blir så ska jag inte ge upp. För jag har hela livet framför mig.
Behöver bara styrka och folk som lyssnar och förstår. Men vart finns dom?
Behöver nog en kram ifrån älsklingen nu, men det kan jag inte få eftersom han är 45 mil bort ifrån mig.
KAN NI FATTA ATT JAG OCKSÅ MÅR DÅLIGT AV DET HÄR?
KAN NI FATTA ATT JAG HÖR ALLT?
Va ska jag göra?

Inga kommentarer: