torsdag, juli 12, 2007


Flänsostarmén består av:
Daggmasken Adam.
Klitorishjärnan Mattias.
Fisktfittan Mikael.
Chiabattanegern DillaN.
Kineskuken Sandie.











Dagens 10 är:

När jag och min flänsostarmé spelade HALO på X-box och alla skrattade åt allt och va helt trötta i huvudet och råkade spränga sig själva. Sen mitt i allt DillaN (Den som är bäst på halo.) skjuten och istället för att skrika "FAN" skrek hon "UNDERLIV".

Det kommer jag leva på länge.



_______________________________________________

På tal om allt så överlevde jag gårdagen, det var trevligt att få träffa Linda och Kim ifrån Borlänge. DillaN deckade och sov i tre timmar ute på altanen. Men vi hade kul ändå.
Spriten tog över våra hjärnor ganska snabbt eftersom vi inte sov ett piss mellan måndagen ch tisdagen. Idag har det varit chill och nu ska vi kolla på skräckfilm. Sen blir det lite data och HALO igen kanske.

Peace..

Inga kommentarer: